Планинарење

Претрага сајта

Оглашене акције су намењене само за чланове ПСД Копаоник као и за чланове:

• Планинарског Савеза Србије,
  • Планинарског Савеза Београда,
  • Оријентиринг Савеза Србије,
  • Оријентиринг Савеза Београда

ZATVORI

Датум одржавања акције: 3.11.2012.
Водич туре: Властимир Марјановић
Највиши врх(м): 506
Број учесника: 6, Копаоник: 4
Пређено километара: 15
Надморска висина(м): У: 420, С: 240

Датум и време поласка: субота, 3.11.2012. године у 08,14 часова.

Датум и време повратка: субота, 3.11.2012. године у 16,30 часова.

Максимално достигнута висина: врх Авала 506 m.

Укупна висинска разлика при успону: 420 m.

Укупна висинска разлика при спуштању: 240 m.

Укупни пређени пут пешачењем: око 15 km.

Број учесника у пешачењу: 6

КРАТАК ОПИС РАДНЕ АКЦИЈЕ:

Правац кретања: терминал ГСП Устаничка (линија 306) - приградско насеље Лештане – Крчевине -  Чот – Завојица – аутопут – Зуце (Брђани) – извор Врановац – кружна стаза - Авала врх 506 m, споменик Незнаног јунака - Пиносава.

Стаза је очишћена у целој дужини.

Тежина пешачке стазе: средње тежине. Потребно време за обилазак: 5 сати.

Временски услови: време је било сунчано и топло, и температуром око 20 степени.

Акција је организована и изведена поводом «3. новембра – Дана чистог ваздуха».

Циљ акције је био: уређење стазе из приградског насеља Лештане до врха Авале. Ова стаза је прилаз 2 Авали, са источне стране или стаза «Карађорђевог војводе Васе Чарапића».

Након окупљања учесника на ГСП терминалу у Устаничкој, крећемо аутобусом 306 (полазак у 8,14 час.) за Лештане где стижемо у 8,40 часова. Укупно нас је 6, према списку доле. Правимо организацију и расподељујемо алат. Полазимо и већ крећемо са радом у Лештанима у Авалској улици. Настављамо, даље са радом на стази – уклањамо суве гране, сечемо и уклањамо обрасло шибље, и тиме откривамо планинарске ознаке-маркације. Сви вредно раде, прискачу једно другом у помоћ. Код подвожњака на ауто-путу, правимо прелаз преко воде. Правимо краћу паузу у селу Зуце, засеоку Брђане испред продавнице «Миграм». После одмора, настављамо са радом. Рашчишћавамо стазу на делу од извора Врановац, која је доста обрасла багремом и део маркације на стаблима је уклоњен сечењем шуме па је потребно и домаркирати стазу. Излазимо на врх Авале, правимо паузу и уживамо у сунчевим зрацима и чистом ваздуху. За Београд се враћамо око 15,30 часова, преко станице Пиносава, на авалском друму.

Тешко је неког издвојити, па све похваљујем. Група је мала али је идеално била сложна и организована за рад јер су сви били мотивисани и сложни у томе да је, НАЈПЛЕМЕНИТИ РАД У ПЛАНИНАРСТВУ уређење планинарских стаза.

Списак учесника:

1.      Марко Марјановић                      121737 „Коп.“ Бгд     060/038-5689              вођа акције

2.      Зоран Николић                            305750 „Коп.“ Бгд     063/434-544                учесник акције

3.      Лука Иванишевић                        413938 „Коп.“ Бгд     065/531-5124              учесник акције

4.      Горан Јока                                    451986 „Коп.“ Бгд     064/257-3408              учесник акције

5.      Бранка Вујић                                144996 „П-ЈП“ Бгд     066/515-3005              учесник акције

6.      Драган Јокић                                143674 „Поб.“ Бгд      064/617-1300              учесник акције

ЗАКЉУЧАК:

Акција је, и поред малог броја учесника, врло добро изведена, и стаза добро очишћена још је само преостало да се део стазе домаркира и стаза је у потпуности сређена. Наш је закључак, да су авалске стазе недовољно уређене. Предлог нашој управи Друштва (ПСК „Копаоник“ Београд) а и матичном друштву ПК „Авала“ Београд, да се у наредном периоду ради на побољшању стања.